کــــــــــلی غُر دارمُ کلــــــــی حرف !
اما حوصلم ســــــر رفته, دلم نمیخواد بنویسم...
دلم فقط حرف زدن میخواد با یکی :(
+ بعدا :
در زبان ترکی یه کانسپتی داریم، «داریخماخ»
یه چیزی بین دلتنگی و بیحوصلگی...
نه این و اون ، هم این و هم اون :(
چند روزه به این وضع دچارم.
241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ......
ما را در سایت 241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 280