به همین راحتی !
تبریزین اورَیی یانیر ...
شهر در بغض عجیبیستُ من کنج اتاق !
شکل افسرده ترین حالت تبریز شده ام ...
+ساعت 5 صبح قراره با تور بریم کلیبر !
اما کل حسم از بین رفت... پر از بغضم برای از دست رفته ها...
از سرکار برگشتم فقط خوابیدم !
++ عذر میخوام بابت تایید نکردن کامنتا ...
241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ......
ما را در سایت 241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176