251 :(

خرید بک لینک

دوس دارم وب به همون روال قبلی برگرده و هر شب ُ هر لحظه که دلم خواست

آپش کنم ُ از جزئی ترین اتفاقات هم بنویسم...

اما مغزم زیادی درهم شده ! نمیفهمم از کجا و چی مینویسم...

از بس دوماهه ننوشتمُ تلنبار شده ...

دلم نمیخواد اما شایدم بستمش...

شایدم همینجوری هی بی سلیقه نویسی کردم :(

نمیدونم ...

241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ......

ما را در سایت 241 ! شـــــــهریـآرِ جـــــــان ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 20:35

صفحه بندی